Béyonit op de DCDW Podcast van Paul de Vries!

9 Apr. 2018 Door: beyonit Nog geen reacties

Facebook heeft alle gegevens van de klant al, daardoor is het genereren van een lead via dit platform een kwestie van een klik. Is dit je naam? Je telefoonnummer, je e-mailadres? Klik ‘ja’ – en alle gegevens voor een goede lead zijn binnen.



Onlangs was Béyonit Automotive Concepts aanwezig bij de #DCDW van Paul de Vries. We versterken automerken op het internet en genereren leads voor de dealerorganisatie. Vanuit meerdere samenwerkingen hebben wij afgelopen jaren de vraag gekregen om een oplossingb te bedenken voor de realisatie en activatie van dealerwebsites. Vanuit deze producties hebben wij een framework ontwikkeld om je als individuele dealer of autobedrijf zo goed mogelijk te kunnen faciliteren in het genereren van leads en je online vindbaarheid te vergroten.

Veel voorkomende problemen bij de dealers:

- Website is vaak niet up-to-date - 
- Aanbiedingen vanuit de importeur zijn niet actueel -
- Site is op smartphones en tablets vaak niet goed te bedienen -
- Site bevat vaak veel externe links waardoor de site niet goed converteert -
- Prijzen van modellen zijn niet actueel -
- Social-media kanalen zijn niet gekoppeld -
- Er is geen of weinig inzicht in de webstatistieken en bezoekersgedrag -
- De website is niet goed vindbaar in Google - 
- Het ontbreekt de dealer aan tijd om de site actueel te houden -
- Inhoudelijke kennis om meer traffic en leads te genereren ontbreekt - 
- Focus op de site ontbreekt waardoor hoge bounceratio's ontstaan -

Door te luisteren naar zowel de specifieke wensen van de dealer en de generieke problemen en verbeteringen van de sites in kaart te brengen, hebben wij een framework ontwikkeld om op korte termijn online het verschil te kunnen maken als dealer. 

Beluister de podcast hier. 


Terug naar vorige pagina
Reacties (0)
Vul het formulier hieronder in om als eerste te reageren op dit artikel.
Reageren op het artikel
Béyonit Automotive © 2019 | Privacy statement | Cookies