Over Béyonit Automotive

Wie zijn wij?

Over Ons

De automotivebranche is aan grote verandering onderhevig. Zowel in technologische zin door de komst van elektrische- en zelfrijdende auto’s. Maar ook op gebied van marketing en sales. De consument oriënteert zich volledig online en een spontaan bezoek aan een showroom zit er eigenlijk niet meer bij. Gemiddeld is 1,3 showroombezoek een koper. De online presentatie als dealerbedrijf is om deze reden juist nu belangrijker dan ooit.

Dit klinkt misschien logisch maar wij begrijpen als geen ander dat dit specialistische kennis vereist. Je website up-to-date houden, auto’s online zetten, autoportals updaten, adwords campagnes in goede banen leiden, adverteren op Facebook...

Béyonit begrijpt de wereld van E-commerce en de Automotive en helpt importeurs en dealerbedrijven met het activeren van hun merk met als doel meer auto’s te verkopen. Niet alleen online maar ook offline.
Klaar om ook jouw organisatie een boost te geven?
Vul dan je gegevens in op onze contactpagina en kom direct in contact met één van onze consultants.
Oprichters
Wie zitten er achter Béyonit?

Bram Niemendal (1969) Je zou het niet zeggen, maar zo langzaamaan is hij een ‘oude rot in het vak’ van marketing & communicatie aan het worden. Met respect uiteraard.

Niche in Noord-Nederland
Hij stond als mede-eigenaar van Stratim Interactive aan de wieg van de eerste internetbedrijven in Noord-Nederland. De man met een dijk aan ervaring en een enorm netwerk. Hij weet met succes diverse organisaties op te zetten, te positioneren en te professionaliseren.

Jouw idee vertaald naar keiharde doelen
Bij Béyonit houdt hij zich bezig met essenties vertalen naar een doelgerichte aanpak. Bram is specialist in business development, strategie & planning.

In een paar woorden:
• Open en extravert
• Enthousiast en energiek
• Gevoel voor esthetiek
• Analytisch en scherp
• Academisch waar het moet, pragmatisch waar het kan
• Werk gaat voor het meisje
• Weet je, eigenlijk blijft Bram gewoon altijd een jonge hond: rebels, maar wel te trainen en met oog voor de baas (klant in dit geval). 

Frank Zijlstra (1990) Zet hem achter een computer, soldeerbout, camera, laat hem een auto verbouwen of druk hem een  muziekinstrument in handen.

Waar zit zijn uit-knop?
Frank zet dingen in beweging. Door zijn creativiteit, technische know how en brede set aan marketing-skills weet hij mensen te bereiken, te activeren en te verwonderen. Mogen we hem de 'nerd' van Béyonit noemen? Best, wat Frank betreft. Hij is alleen wel meer dan dat. De man aan tafel die vooral druk is met nieuwe ideeën en concepten uitdenken.

In een paar woorden:
• Mediaduizendpoot
• Creatief tot op het bot
• Bruist van de ideeën (af en toe te veel voor zijn compagnon)
• Denkt net één stap vooruit in webtechnologie
• Proactief en doortastend
• Social-media-gekkie
• Vrije tijd… wat is dat? 

Binnen Béyonit zet hij zijn creativiteit in voor het MKB en de top van de zakelijke markt. Om complexe internetproducties en marketingcampagnes te bedenken en in goede banen te leiden.
Béyonit Automotive © 2018 | Privacy statement | Cookies